FAH-DPORT: Invitation to Book Launching “A Promoção do Português em Macau e no Interior da China” by Professor Maria Jose Grosso and Doctor Zhang Jing

Professor Maria Jose Grosso and Professor Zhang Jing

22 Jun 2018

Casa Garden, Orient Foundation

澳門大學中葡雙語教學暨培訓中心及東方基金會駐澳門辦事處

誠邀閣下出席6月22日(周五) 18時30分, 於澳門東方基金會會址舉行的「從澳門到內地: 葡萄牙語的教學與推廣」新書發佈會。

O Centro de Ensino e Formação Bilingue Chinês-Português da Universidade de Macau e a Delegação da Fundação Oriente em Macau

Convidam Vossa Excelência para o Lançamento do Livro A Promoção do Português em Macau e no Interior da China, que se realizará na Casa Garden da Fundação Oriente em Macau, no dia 22 de Junho às 18.30.

The University of Macau Chinese-Portuguese Bilingual Teaching and Training Centre and the Orient Foundation delegation in Macau

We have the honour of cordially inviting you to attend the book launching of A Promoção do Português em Macau e no Interior da China, to be held at Casa Garden, at 6:30 p.m. on June 22, 2018 (Friday).

Maria José Grosso
Associate Professor of Applied Linguistics, Ph.D