Loading Events
This event has passed.

澳大語言文化日又嚟啦!——珍愛母語,擁抱世界文化

由澳門大學人文學院主辦,今年嘅「澳大語言文化日」繼續以「珍愛母語,擁抱世界文化」為主題,準備咗「語言文化園遊會」、多國傳統文化匯演,仲有好多其他語言文化活動等你嚟參加。目的都係想保育母語、提倡語言文化嘅多樣性。網上報名及完成3個遊戲攤位挑戰,仲會送你一份口味地道嘅豬扒包添!

日期:2021年3月30日

時間:13:00 – 15:00

地點:E21A戶外廣場(面向圖書館)*

*如受天雨影響,場地或移至E21A人文學院學習空間

即刻報名(截止日期 :28/03/2021)

節目表

13:00 – 15:00
語言文化園遊會 | E21A 戶外廣場

一系列各具特色嘅遊戲攤位俾你邊玩、邊食、邊體驗世界文化!同場仲有精彩表演、俾你表現母語或者你熟悉嘅語言。

13:30 – 14:25
澳門楹聯趣談| E21A-G040

喺澳門世界文化遺產群中,著名古跡嘅楹聯文化和藝術為我哋展示咗澳門歷史嘅人文景觀,等鄧景濱教授帶你領略固中趣事!

動畫片譯配工作坊| E21A-G049 (同聲傳譯訓練室)

呢個工作坊俾你現場體驗翻譯動畫片嘅工作。

零開始學葡文!葡入門課程| E21A-G038

想學葡文,但無從入手?等我哋帶你進入呢個美麗嘅葡文世界!一齊學習點樣打招呼同自我介紹啦!

葡語電影欣賞 | E21A-G036 (黑盒劇場)

由葡萄牙導演卡洛斯·弗拉加執導嘅《澳門的土生葡人——重塑身份》將會係黑盒劇場上映。卡洛斯·弗拉加接觸到分別喺澳門及里斯本生活嘅土生葡人,到底兩者生活有咩唔同?佢哋對種族和群體的獨特性有咩睇法?

*參加者會攞到至叻星、食到特色美食、學到唔同嘅語言文化、接觸到來自世界各地嘅澳大人!

即刻報名 (截止日期 :28/03/2021)